UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
DAZN, la plataforma de retransmissions esportives en streaming, ja està disponible a Espanya

DAZN, la plataforma de retransmissions esportives en streaming, ja està disponible a Espanya

DAZN, la plataforma de retransmissions esportives en streaming, està disponible a Espanya des del passat 6 de Març i busca
Llegir més

Els ‘influencers’ acaparen 37 milions d’euros en publicitat

La pastís publicitari es reparteix cada vegada més, i no només entre els mitjans convencionals com la premsa, la ràdio
Llegir més
Kantar Media substitueix el target mestresses de casa per Responsable de Compra de la Llar

Kantar Media substitueix el target mestresses de casa per Responsable de Compra de la Llar

L'empresa referent del mercat en el mesurament d'audiències a Espanya, Kantar Media, ha començat a utilitzar des de l'1 d'Abril
Llegir més
Telecinco (14,4%) lidera Març per sobre d’Antena 3 (12,2%) i La 1 (9,2%)

Telecinco (14,4%) lidera Març per sobre d’Antena 3 (12,2%) i La 1 (9,2%)

Telecinco es converteix en el líder de Març, aconseguint així la seva setena victòria consecutiva. La cadena principal de Mediaset
Llegir més

EVENTS >