UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
MBA Massachusetts Institut of Technology (MIT)
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Licenciado en Publicidad y RRPP (UAB)
Máster en comunicación digital (INITEC)
22 años de experiencia.

Pedro Mateo

Director Expansión y planificación

Licenciado en Publicidad y RRPP (Udg)
Comunicación Audiovisual (UOC)
Máster en publicidad digital (Seeway)
12 años de experiencia.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

En breu sabràs perquè els nostres clients trien treballar amb nosaltres.

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
LOL Surprise: la nina que va aprofitar YouTube per convertir-se en la joguina del Nadal

LOL Surprise: la nina que va aprofitar YouTube per convertir-se en la joguina del Nadal

La joguina de moda es converteix en el més buscat, el més venut i que sol tenir escassetat d'estocs. I
Llegir més
La confiança europea al mercat publicitari creix, encara que no ocorre el mateix a Espanya

La confiança europea al mercat publicitari creix, encara que no ocorre el mateix a Espanya

En quina situació es troba el mercat publictatari europeu? Segons l'últim estudi de la European Association of Communications Agenciïs, la confiança en la indústria de
Llegir més
La inversió en publicitat online contínua amb el seu imparable creixement

La inversió en publicitat online contínua amb el seu imparable creixement

Segons Zenthinela (directius d'empreses anunciants) existeix una previsió de creixement del 3,6% per la iversión publicitària en mitjans convencionals. Si tenim en compte el
Llegir més

EVENTS >