UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més

Els espanyols preferim parlar en persona abans que per telèfon o WhatsApp

“La importància de la comunicació en les nostres vides” és el recent estudi publicat per l'Associació d'Agències de Mitjans en
Llegir més
Octubre, mes de creixement per als canals autonòmics

Octubre, mes de creixement per als canals autonòmics

  El mes d'Octubre ha estat un mes d'èxit d'audiència per a les cadenes autonòmiques, sobretot per a TV3 que ha
Llegir més

Com el “Dia dels solters” ha arribat a Espanya per a quedar-se

Ahir, 11/11/2019, es va celebrar el “Dia del Solter”, una jornada de celebració originària de la Xina nascuda per a
Llegir més

Netflix lidera les plataformes de pagament i Amazon Prime li trepitja els talons

Segons els resultats de l'últim informe del Baròmetre OTT realitzat per Geca, Netflix continua liderant les plataformes OTT (over the top) amb un 59,9% respecte al total de subscriptors. Amazon Prime li
Llegir més

EVENTS >