UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
El mundial de motociclisme torna a la televisió en obert

El mundial de motociclisme torna a la televisió en obert

Han sigut molts els anys que el Mundial de Moto GP s’ha emès a través de canals de pagament. És
Llegir més
El cofundador de Twitter confirma que es podran editar els missatges

El cofundador de Twitter confirma que es podran editar els missatges

Fins a l’actualitat, els usuaris saben perfectament que si un s’equivoca a l’hora de redactar un missatge en la xarxa
Llegir més
Els premis Goya 2019 aconsegueixen la millor quota de pantalla de la dècada

Els premis Goya 2019 aconsegueixen la millor quota de pantalla de la dècada

Els premis presentats pels dos humoristes Andreu Buenafuente i Silvia Abril, han convençut als espectadors. Un total de 3.819.000 va
Llegir més
L’anunci de la Super Bowl està protagonitzat per cares famoses

L’anunci de la Super Bowl està protagonitzat per cares famoses

L’anunci de la Super Bowl està protagonitzat per cares famoses La Super Bowl és molt més que un esdeveniment esportiu, és
Llegir més

EVENTS >