UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més

La SER amplia lideratge en l’últim EGM de l’any

L'últim EGM de l'any ha retornat el lideratge a la cadena SER gràcies als darrers canvis de graelles. Àngels Barceló prenia el
Llegir més

Els marketeros consideren la publicitat en cerques com el canal més precís i rendible

Les previsions quant a la inversió publicitària en cerques per a aquest any apunten al fet que creixerà un 9,6%,
Llegir més

Els 30 primers frames són claus per a les campanyes de vídeo online

Els primers segons, els primers 30 frames són la finestra perfecta per a mostrar la història i connectar amb el consumidor utilitzant
Llegir més

Dia Mundial de la Televisió

El 21 de Novembre se celebra el Dia Mundial de la Televisió, un dels invents més revolucionaris i rendibles de
Llegir més

EVENTS >