UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
Més de 5 milions d’espectadors van veure Eurovisió

Més de 5 milions d’espectadors van veure Eurovisió

Un total de 5,49 milions d'espectadors van veure la final de la 64a edició del Festival d'Eurovisió (prop d'1,7 milions
Llegir més
Espanya, setè mercat europeu en inversió en publicitat digital

Espanya, setè mercat europeu en inversió en publicitat digital

Espanya ha escalat fins a la setena posició entre els mercats europeus més rellevants en termes d'inversió en publicitat digital.
Llegir més
Àngels Barceló, al capdavant de Hoy por Hoy

Àngels Barceló, al capdavant de Hoy por Hoy

La Cadena SER ha anunciat canvis per a la seva pròxima temporada, en què la periodista Àngels Barceló es farà
Llegir més
Telecinco torna a ser líder d’audiències al maig

Telecinco torna a ser líder d’audiències al maig

Telecinco es manté al capdamunt del rànquing d'audiències a Espanya per novè mes consecutiu, amb un 15,4% de share aquest
Llegir més

EVENTS >