UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més

Salpa el creuer de ‘First dates’ per la Mediterrània

El dating de Cuatro solcarà pròximament els mars per aparellar a 100 solters a bord d'un luxós vaixell, que realitzarà
Llegir més
Publicitat dinàmica en els Túnels de Metro de Barcelona

Publicitat dinàmica en els Túnels de Metro de Barcelona

El 26 de setembre es va estrenar a Barcelona la nova versió de l'innovador sistema de in tunnel advertising, situat
Llegir més
Exterion Media gestionarà la publicitat dels autobusos de Barcelona

Exterion Media gestionarà la publicitat dels autobusos de Barcelona

Exterion Media gestionarà durant almenys tres anys i mig la publicitat de la xarxa d'autobusos de Barcelona, ​​tot i que
Llegir més
Audiències: Telecinco signa el millor setembre de seus últims 10 anys

Audiències: Telecinco signa el millor setembre de seus últims 10 anys

La principal cadena de Mediaset, amb Gran Hermano VIP com a programa estrella, ha liderat el mes inaugural de la
Llegir més

EVENTS >