UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
Telecinco recull el premi del Share per “Gran Hermano VIP”

Telecinco recull el premi del Share per “Gran Hermano VIP”

La cadena Mediaset manté la seva supremacia en les xifres gràcies al reality show. L’edició “Límite 48 horas”, tot i
Llegir més
Atresmedia es consolida com a grup audiovisual líder d’Internet

Atresmedia es consolida com a grup audiovisual líder d’Internet

El grup Atresmedia es consolida un cop més com a líder en el sector audiovisual a Internet aconseguint 19,8 milions
Llegir més
Instagram regna entre els adolescents, que abandonen Snapchat i Facebook

Instagram regna entre els adolescents, que abandonen Snapchat i Facebook

Instagram, la xarxa social comprada per Facebook el 2012 es converteix en la més utilitzada entre els joves. Poc a
Llegir més
Netflix negocia una quarta entrega de “La Casa de Papel”

Netflix negocia una quarta entrega de “La Casa de Papel”

La Casa de Papel s’ha convertit en la sèrie espanyola més vista en la historia de la plataforma. Es per
Llegir més

EVENTS >