UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicidat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicidat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicidat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
La ràdio, el mitjà amb més credibilitat

La ràdio, el mitjà amb més credibilitat

Les notícies falses, els "bulos" a Internet i la credibilitat d'algunes fonts generen desconfiança entre el públic. L'últim Eurobarómetro mostra la confiança
Llegir més
Optimisme en el creixement del mercat publicitari

Optimisme en el creixement del mercat publicitari

Després de tancar un 2017 sense grans canvis, els especialistes en mitjans de comunicació situen un creixement del 3,1% en
Llegir més
OT es converteix en la preselecció d’Eurovisió més vista

OT es converteix en la preselecció d’Eurovisió més vista

Triar al representant de Eurovision és una tasca complicada que en els últims anys ha variat molt. Des d'escollir internament al representant
Llegir més
Els premis Gaudí viuen la seva gala més reivindicativa i política

Els premis Gaudí viuen la seva gala més reivindicativa i política

L'Acadèmia del Cinema Català va lliurar el passat 28 de gener els Premis Gaudí 2018, els guardons més importants del
Llegir més

EVENTS >