UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
Spotify ofereix espais publicitaris als podcasts de tots els usuaris

Spotify ofereix espais publicitaris als podcasts de tots els usuaris

La plataforma d'àudio en línia Spotify ha anunciat a finals de gener de 2022 que comença a oferir a Espanya
Llegir més
Adéu a les cookies a partir de 2023. Quines alternatives hi ha?

Adéu a les cookies a partir de 2023. Quines alternatives hi ha?

Aquest 2022 serà l’últim any en el que estaran disponibles les cookies ja que desapareixeran per complet a Espanya el
Llegir més
El vídeo, el format online que generarà més tràfic aquest 2022

El vídeo, el format online que generarà més tràfic aquest 2022

El vídeo serà el format que dominarà Internet aquest 2022. S’estima que, durant aquest any el contingut de vídeo generarà
Llegir més
La publicitat digital a exteriors amb més força que mai

La publicitat digital a exteriors amb més força que mai

La publicitat a exteriors és i ha estat un element de referència al llarg dels anys, arribant a convertir-se en
Llegir més

EVENTS >