UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Dataplanning, tercera agència independent més valorada a España pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
El negoci de Facebook continua creixent

El negoci de Facebook continua creixent

Facebook ha presentat recentment els resultats financers corresponents al segon trimestre del seu any fiscal i, tot i haver protagonitzat
Llegir més
Els Lobos guanyen el pot de ‘¡Boom!’ i s’emporten el major premi de la història

Els Lobos guanyen el pot de ‘¡Boom!’ i s’emporten el major premi de la història

Després de dos anys concursant a ¡Boom!, el passat 8 de juliol els Lobos es van dur l'enorme pot del
Llegir més
Atresmedia expandeix la seva televisió de pagament

Atresmedia expandeix la seva televisió de pagament

Atresmedia amplia la seva televisió de pagament amb un nou model de distribució de continguts a través del seu OTT
Llegir més
T5 suma 11 mesos consecutius de lideratge

T5 suma 11 mesos consecutius de lideratge

La primera cadena de Mediaset manté el control amb un 14.7% de mitjana i suma ja onze mesos consecutius com
Llegir més

EVENTS >