UN PARTNER IMPLICAT

Som una agència de mitjans independent que aportem solucions de comunicació integrals. Des de la nostra arribada a Barcelona l’any 2001, el nostre eslògan sintetitza la nostra raó de ser: PURE ACCURACY.

Oferim als anunciants l’excel·lència en el servei buscant la màxima personalització del mateix. I sempre, independentment del seu nivell pressupostari. Des dels nostres inicis fins a l’actualitat ens caracteritzem per ser una agència proactiva, propera, creativa, orientada al client i compromesa amb els resultats.

Gian Paolo Prandelli

President

Llicenciat en Econòmiques (Universitat de Bocconi)
Business School MIT by Honeywell
30 anys d’experiència.

Albert Moix

Director General

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UAB)
Màster en comunicació digital (INITEC)
22 anys d’experiència.

Pedro Mateo

Director expansió i planificación

Llicenciat en Publicitat i RRPP (UdG)
Comunicació Audiovisual (UOC)
Màster en publicitat digital (Seeway).
12 anys d’experiència.

La passió per la nostra feina i la vocació de servei estan al nostre ADN per satisfer les necessitats dels nostres clients. Som un ampli grup de professionals amb dilatada experiència tant en el món dels mitjans tradicionals com digital.

LA FORÇA DE L’EXPERIÈNCIA

En aquest apassionant, complex i canviant món de la comunicació, aportem la visió global necessària en l’estratègia de mitjans per a la consecució dels objectius.

Ens submergim en una atmosfera de pensament global per desenvolupar la millor estratègia crossmedia per impactar de manera eficaç en una audiència fragmentada, multipantalla i dispersa davant els impactes publicitaris.

CLIENTS QUE TREBALLEN AMB NOSALTRES

La feina ben feta té la seva recompensa. Més de 80 clients ens segueixen acompanyant per seguir creixent junts

GOOD NEWS >

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Dataplanning, primera agència independent més valorada pels anunciants

Segons l'última edició del rànquing d'agències de mitjans independents elaborat per la revista El Publicista, basat en les dades de
Llegir més
Telecinco, líder del mes de Setembre

Telecinco, líder del mes de Setembre

Després d’un mes d’Agost amb índexs d’audiència molt baixos, la cadena Mediaset torna a recuperar el seu lideratge amb un
Llegir més
A Dataplanning continuem amb la nostra estratègia de creixement inaugurant noves oficines a Barcelona

A Dataplanning continuem amb la nostra estratègia de creixement inaugurant noves oficines a Barcelona

Ampliem la nostra seu central a Barcelona amb l'objectiu d'abordar el ràpid i sòlid creixement que estem experimentant. Amb aquesta
Llegir més
La inversió publicitària creix un 0,6% el primer semestre

La inversió publicitària creix un 0,6% el primer semestre

InfoAdex ha publicat recentment l'informe sobre la inversió publicitària en els mitjans de comunicació del primer semestre del 2018 amb
Llegir més
Mediaset adquireix els drets de la UEFA Euro 2020

Mediaset adquireix els drets de la UEFA Euro 2020

Mediaset Espanya aposta molt fort pel futbol i la Selecció Espanyola en especial i és que el grup ha anunciat
Llegir més

EVENTS >