La 96a edició dels Oscars es va donar diumenge passat, la cadena de televisió ABC que va emetre la gala de lliurament de guardons dels premis de l’Acadèmia de Hollywood als Estats Units, va esgotar tots els espais publicitaris per a l’esdeveniment.
D’acord amb Disney Advertising, l’empresa encarregada de comercialitzar la publicitat a l’ABC (que és subsidiària de l’empresa de Mickey Mouse), va anunciar que havia venut tot l’inventari publicitari per a l’edició dels Oscars, per les pauses publicitàries dels quals desfilaren anunciants de 17 categories diferents.
Més enllà d’esgotar els espais publicitaris per a la gala de la 96a edició dels Oscars, va comptar amb Jimmy Kimmel com a mestre de cerimònies, l’ABC ha aconseguit comercialitzar aquests espais publicitaris a un preu lleugerament superior al de l’any passat.
El 2024 l’ABC va fixar la forquilla de preus de la publicitat dels Oscars entre els 1,7 i els 2,2 milions de dòlars per cada espot de 30 segons de durada, que és una forquilla similar a la de l’edició del 2022. L’any passat els preus de la publicitat als Oscars van emprendre, no obstant, la costa cap avall i es van moure en una forquilla d’entre 1,6 i 2,1 milions de dòlars per cada anunci de 30 segons.