Plex es corona com a “Ídol de l’any”: aquests són els guanyadors dels Premios Ídolo 2024

03/18/2024

Els Premios Ídolo 2024, la gran festa dels influencers creats per Dulceida, va tornar a celebrar-se aquest 14 de març al Gran Teatre de Príncipe Pío, per celebrar el treball d’algunes de les figures més destacades del panorama de les xarxes socials com TikTok, Instagram, YouTube o Twitch.

Un dels grans protagonistes d’aquesta tercera edició dels guardons va ser Plex, que es va emportar tres reconeixements, incloent-hi el premi a “Ídol de l’Any”, Viatges i el reconeixement a Creador Digital de l’Any. Per la seva banda altres creadors de contingut, com la tiktoker LolaLolita, la creadora de contingut Ariane Hoyos o el pòdcast La Pija i la Quinqui també destaquen entre el llistat de guanyadors en les diferents categories dels Premios Ídolo 2024.

A més, de la mà de l’èxit dels guardons impulsats per Dulceida per celebrar el talent dels creadors de contingut hispans, els Premis Ídol ja escalfen motors per a la seva edició del 2025, per a la qual se celebraran dues gales, una a la Comunitat Valenciana i una altra a Argentina.

Entre els patrocinadors d´aquest esdeveniment destaquen marques com Donettes, Alhambra, Grefusa, InPost, Kaiku Caffè Latte, Maybelline New York, VICIO, Iberia Express, Ecovidre, CocaCola, Argal, OK Mobility, somos estupendas, Pastisseria Mallorca. Així com els col·laboradors Aviva o Innside i Movistar Plus+ com a mitjana partner.

Kaiku Caffè Latte, la marca de cafè fred “on the go” va patrocinar la categoria d’Humor del certamen i va aprofitar l’ocasió per premiar totes les persones que no han resultat guanyadores amb els seus “P’alante Awards”: un reconeixement que vol posar de manifest que “Losing is the New Winning”.

Totes les persones que no han resultat guanyadores han pogut passar per un espai habilitat per la marca per donar el seu speechy poder aprofitar tots aquests discursos d’agraïment que no han pogut llegir a la gala.