Cabify ha iniciat el seu particular viatge al sector publicitari amb el llançament de Cabify Media, la nova divisió que connecta les grans marques amb milions de persones que utilitzen cada dia Cabify. Espanya és el primer mercat on ja s’ofereix aquest nou dossier de serveis per a anunciants, mentre que l’arribada d’aquesta divisió a Amèrica Llatina està contemplada aquest mateix any.
Cabify Media facilitarà a les marques connectar amb les audiències en diferents moments i suports durant la seva experiència de mobilitat. Aquestes empreses podran traslladar els missatges a través de formats digitals com la pròpia aplicació i, també, en suports offline, tant a l’interior com a l’exterior dels cotxes que es connecten a la plataforma.
Per a les empreses interessades, anunciar-se a Cabify ofereix l’oportunitat de beneficiar-se de les capacitats tecnològiques i arribar al consumidor en moments clau de l’experiència de mobilitat que compten amb l’atenció de l’usuari com ara l’assignació de conductor i el transcurs del trajecte fins que arribeu a destinació. De fet, segons dades internes de la plataforma, un usuari dedica, de mitjana, 24 minuts a l’app de Cabify cada cop que fa un viatge, tenint en compte el temps d’espera fins a l’arribada del conductor, el trajecte i la valoració posterior. Les diverses interaccions entre usuari i app provoquen que hi hagi més de 2 minuts de màxima concentració davant de la pantalla en cada ús.
«Aquest producte permet a les principals marques incrementar la seva visibilitat i la seva presència a la ment dels consumidors, així com millorar les seves taxes de conversió. Desenes d’empreses de sectors rellevants, com ara tecnologia, gran consum, lleure o financer, han mostrat interès a incorporar els nostres formats als seus plans d’inversió i, des del nostre costat, treballem perquè connectin amb els nostres usuaris d’una manera rellevant per a tots dos», explica Marta d’Eusebio, Head de Cabify Media.
La publicitat en suports físics i digitals es presenta com una potent plataforma per facilitar a les marques connectar amb els usuaris i potencials usuaris. Actualment, Cabify opera a 40 ciutats d’Espanya i Llatinoamèrica i compta amb més de 50 milions d’usuaris registrats.
Cabify Media estableix les bases d’aquesta nova línia de negoci que, gràcies al seu coneixement de com es mouen les persones i les ciutats, a la segmentació de comportaments ia la fidelització aconseguida per Cabify durant aquest temps, ja és una alternativa privilegiada perquè les grans marques es puguin adreçar a les audiències que més els interessen.