Com les marques han aprofitat l’embranzida de l’Eurocopa

07/15/2024

L’Eurocopa, un dels esdeveniments esportius més prestigiosos del planeta, no només desperta passions als aficionats al futbol, ​​sinó que també representa una oportunitat daurada per a les marques que busquen associar-se amb figures emblemàtiques de l’esport. Aquest torneig, que reuneix les millors seleccions nacionals d’Europa, transcendeix allò merament esportiu per convertir-se en un fenomen cultural i comercial d’una magnitud incomparable.

Per a les marques, l’Eurocopa és un aparador sense igual, un escenari on les promocions més creatives i efectives troben la seva millor expressió. En aliar-se amb futbolistes i exfutbolistes, les empreses no només aconsegueixen captar l’atenció de milions d’espectadors, sinó també generar un vincle emocional que es tradueix en un engagement profund i durador. Les campanyes promocionals es nodreixen del carisma i la influència d’aquests ídols del futbol, ​​creant continguts que no només entretenen, sinó que també inspiren i mobilitzen les audiències.

En aquest context, les marques que saben triar amb encert els seus ambaixadors esportius, i que aconsegueixen connectar els seus valors amb els de les estrelles del futbol, ​​es posicionen amb avantatge en un mercat competitiu i dinàmic. Així, l’Eurocopa es converteix en un terreny fèrtil on l’esport, el màrqueting i l’emoció s’entrellacen, donant lloc a campanyes memorables que perduren a la memòria col·lectiva i que, sens dubte, contribueixen a la construcció de llegats tant per a les marques com per als esportistes. Aquest és el cas de les famosíssimes botes de Toni Kroos, la campanya Hey Jude d’Adidas o l’aliança entre Beckham i AliExpress o David Villa i Hellmann’s.