Publiespaña, la filial publicitària de Mediaset España, ha presentat el segment de data kidult, de manera que les marques podran impactar de manera més precisa i intel·ligent un segment poblacional clau per a diverses indústries, entre elles, la joguina. El moviment forma part del llançament de l’aplicació de Boing, el canal infantil de Mediaset, per a Smart TV i la nova política comercial de cara al quart trimestre de l’any.
Tal com assegura la companyia en un comunicat, aquest nou segment és el primer d’aquestes característiques creat al nostre país serà clau per assolir un target clau en l’impuls de les vendes al sector de la joguina. El concepte kidult prové de la combinació de kid(nen) i adult(adult) i al·ludeix a un grup poblacional jove i adult caracteritzat per la nostàlgia, linterès per les joguines per a un mateix, i la seva capacitat per connectar amb la generació alpha.
El llançament del mercat kidult amplia el portfoli de segments de Publiespaña. Segons expliquen, s’ha construït amb la combinació de llars amb adults que consumeixen Boing, que destaquen pel seu interès pel gaming, amb intenció de compra de joguines i mitjançant la dada pròpia de Mediaset España procedent del consum de continguts de sagues com Marvel, Star Wars i DC.
La intenció de Publiespaña és potenciar les possibilitats de comunicació de les marques davant d’un període d’especial rellevància per a la inversió publicitària, com és el període nadalenc. Així, permetrà impactar de manera més acurada en un públic prescriptor per a l’audiència del canal i accedir a desenvolupaments específics per a la televisió connectada.