Canvis en comportament online generats pel Coronavirus

Aquesta setmana hem pogut conèixer l’impacte que està tenint el Coronavirus en el comportament dels usuaris en internet gràcies a les últimes dades que ens ofereix Comscore, que reflecteixen els sectors més afectats per aquesta pandèmia i aquells que estan tenint un increment en el nombre d’usuaris en els seus sites.

Les pàgines web que reflecteixen millor la preocupació dels usuaris pel COVID 19 són les que ofereixen notícies relacionades amb aquest tema, que mostren un gran augment en el trànsit durant les últimes setmanes i en les quals es pot observar el moment en el qual es van coneixent els primers casos de Coronavirus en cada país europeu.

       Fuente: Comscore MMX Custom Reporting

El mateix succeeix amb les RR.SS que van començar a transmetre informació sobre aquesta malaltia a mitjans de febrer, registrant  un augment del 18% en el nombre d’usuaris connectats a Espanya durant la primera quinzena de març.

El cas contrari s’observa amb les webs de viatges, un dels sectors més afectats per les mesures restrictives, que reflecteix un descens d’un 18% en el nombre d’usuaris que visiten aquests sites a Espanya. A l’igual succeeix amb la venda d’entrades per a esdeveniments que ha disminuït un 55% des del començament de març.