Com el “Dia dels solters” ha arribat a Espanya per a quedar-se

Ahir, 11/11/2019, es va celebrar el “Dia del Solter”, una jornada de celebració originària de la Xina nascuda per a contrarestar  Sant Valentí.  Un dia similar al Black Friday o al Cyber Monday  en el que les ofertes comencen dies abans per a atreure als consumidors. Les primeres hores de venda ja auguraven un balanç  positiu amb vendes pròximes als 23 milions de dòlars.

Els canvis en la nostra societat actual i les, cada vegada més en alça, llars unipersonals generen canvis en els hàbits de consum i aquest fet ha generat un nou  nínxol de mercat que les companyies no dubten a aprofitar. Segons les dades de l’INE (Institut Nacional d’Estadística) el 25,5% de les llars espanyoles estan formades per una sola persona i augmenten el seu percentatge de despesa molt més ràpidament, sobretot en compres online.

“El Dia del Solter té el seu origen a la Xina i se celebra el 11/11 ja que el número u representa a una única persona. Els estudiants de la universitat de Nankin, principalment homes solters, van iniciar aquesta festivitat i es va fer molt popular en els anys 90.