Com les eleccions dels EUA de 2020 han ajudat a recuperar el mercat de la publicitat

Segons Advertising Analytics, que monitora la inversió en temps real, les marques publicitàries del passat solien gastar uns 85 milions en publicitat sobre les eleccions presidencials. No obstant això, enguany, les eleccions de 2020 han aconseguit un rècord de 247,5 milions de dòlars.

Viamedia, a càrrec de la col·locació d’anuncis i de la televisió local, ha anunciat que com la quantitat de diners gastada en publicitat abans de les eleccions d’enguany gairebé es va duplicar respecte a la quantitat de 2016, les empreses de publicitat van poder recuperar-se lleugerament de la important pèrdua causada pel coronavirus.

Estudis recents han revelat que en el segon trimestre de l’any els ingressos de les cadenes de televisió van augmentar un 11%. I més específicament, a la fi de setembre, els diners guanyats per les impressionants quantitats invertides pels dos candidats ajudaria en última instància a restablir el mercat publicitari dels EUA