L’estratègia de màrqueting perfecta

Vivim en una societat en la qual el poder de les paraules ja no és suficient perquè els clients es convencin plenament d’un producte. En canvi, si la paraula i l’experiència es barregen s’aconsegueix crear un engagement i una fidelització que farà més duradora la relació.

Encara que la promoció d’una experiència pot ser més emocionant i plena de beneficis addicionals, les empreses sovint troben difícil mantenir-se al dia amb els canvis demogràfics. Si la intenció d’una empresa és estar sempre al dia i atreure nous clients, l’estratègia de comercialització haurà d’incorporar canvis de gustos, sentiments i demografia.

A més de les dificultats, la promoció d’una experiència permet als clients provar el producte sense haver de comprometre’s immediatament. Per tant, els experts suggereixen que per a dur a terme una comercialització eficaç, l’empresa ha de captar l’interès i després proporcionar una experiència meravellosa als clients interessats. Només gràcies a una bona experiència  els clients tornaran i les empreses hauran aconseguit els seus objectius.