La inversió publicitària creix un 0,6% el primer semestre

Aumento-de-la-inversión-publicitaria-farmacéutica

InfoAdex ha publicat recentment l’informe sobre la inversió publicitària en els mitjans de comunicació del primer semestre del 2018 amb una dada general positiva, amb una pujada del 0,6% de la inversió en els mitjans convencionals amb 2.171,6 milions d’euros. Un cop més, la televisió és el mitjà en el qual més s’inverteix, aconseguint els 1.104,3 milions d’euros. En segon lloc trobem Internet, amb una inversió de 347,9 milions d’euros i la premsa escrita pateix un retrocés en la inversió publicitària amb 225,2 milions d’euros. La ràdio és el quart mitjà per volum d’inversió, aconseguint 202,7 milions en el primer semestre de l’any, mentre que, exterior se situa en una inversió publicitària de 149,7 milions d’euros. Finalment, el cinema assoleix una xifra de 11,3 milions.