La publicitat digital a exteriors amb més força que mai

La publicitat a exteriors és i ha estat un element de referència al llarg dels anys, arribant a convertir-se en un símbol de moltes ciutat e inclús de referències culturals i urbanístiques.

Arrel de la pandèmia aquest tipus de publicitat va ser un dels mitjans més afectats per motius obvis, així que ara han de tenir més forçar que mai per destacar per sobre d’altres estímuls.

Aquest model publicitari s’ha d’innovar i fusionar-se amb la tecnologia per no perdre presència ni essència. Arrel d’això, trobem la DOOH (Digital Out of Home Advertising), que ha crescut molt durant els últims anys, i, de fet, la inversió en publicitat digital a exteriors al 2020 va ser de 41.060 milions de dòlars i per 2026 es prevé que invertiran  60.000 milions.

No podem deixar de mencionar el digital signage, que ha revolucionat el panorama DOOH amb pantalles infinites que canvien completament l’experiència de la publicitat en exteriors, generant il·lusions òptiques i experiències totalment immersives.

Segons un estudi realitzat per Alfi, la publicitat digital per exteriors s’ha convertit en l’element dinàmic més interactiu del sector i seguirà creixent ja que les empreses cada cop més aposten per formats innovadors, per trencar amb tot el clàssic e inclús, segmentar i personalitzar els missatges publicitaris.