Tendències en xarxes socials per al 2020

Hootsuite ha publicat per quart any consecutiu l’informe on es recullen les tendències en xarxes socials per a enguany. En ell destaca la connexió humana per a construir relacions més estretes amb els clients a través d’experiències múltiples i personalitzades.

L’aparició de TikTok i el seu imparable creixement està canviant novament la comunicació sobretot entre les empreses i els consumidors més joves. Les seves xifres són de 800 milions d’usuaris actius mensuals compresos entre els 16 i els 24 anys.

El valor de marca, la diferenciació i la satisfacció del client s’han d’aconseguir a través de les conversions a curt termini i les estratègies a llarg termini. Ha d’existir un equilibri entre la consciència de marca, el màrqueting de resultats i el màrqueting social.

Un 52% els clients demanden un tracte més humà a les marques.

Un 71% dels empleats esperen resposta del líder de l’empresa amb informació fiable i precisa.

El vídeo continua sent el format amb major rendiment en xarxes socials.

El 44% dels professionals de màrqueting creuen en el creixement de les conversions i del coneixement de marca.